jump to navigation

2. JARDUERA: “NIRE MINIQUEST-WEBQUEST EGITEKO PAUSOAK” febrero 27, 2008

Posted by Ana Basterra Cossío in 3. saioa/3ª sesión.
trackback

 

MINIQUESTA EGITEKO PAUSOAK

Miniquestaren txantiloia aukeratu ondoren Bidali botoia sakatu duzu.  Txantiloia miniquestaren atal desberdinetan mantenduko da.

1. ESZENATOKIA ATALA EGITEN DUT

1.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN TXERTATZEN DUT

Zure miniquestaren atal bakoitzean bakarrik irudi edo gif animatua txertatu ahal duzu.

atalean-irudi-bat-edo-gif-animatua-txertatu.ppt

1.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

testua-txertatzen-dut.ppt

1.3. IRUDIAK EDO GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

Testuan nahi dituzun irudiak edo gifs animatuak txertatu ahal dituzu.

  2. saioan egin duzuna  Gogoratzeko hurrengo dokumentua irakurri

irudi-edo-gif-baten-helbidea-url-bilatzea.ppt 

Dokumentua irakurri ondoren hurrengo pausoak jarraitu:

irudia-edo-gif-animatua-testuan-txertatzen-dut.ppt

1.4. BIDEO BAT TXERTATZEN DUT

 Lehenengo 2. saioan egin zenuena gogoratu:

bideoaren-helbidea-bilatzea.ppt

Orain hurrengo dokumentuan agertzen diren pausoak jarraitu:

bideo-bat-txertatzea.ppt

1.5. ESZENATOKIA ATALA GORDETZEN DUT

eszenatokia-atala-gordetzea.ppt

1.6. ESZENATOKIA ATALEAN EGIN DUDANA IKUSTEN ETA ALDATZEN DUT

atala-ikusi-eta-aldaketak-egin.ppt

2. ATAZA ATALA EGITEN DUT

2.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT 

Eszenatokia atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratzeko dokumentu hau irakurri:

atalean-irudi-bat-edo-gif-animatua-txertatu.ppt

2.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

Eszenatokia atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratu hurrengo dokumentuan.

testua-txertatzen-dut.ppt

2.3. IRUDIAK EDO GIFS ANIMATUAK TESTUAN SARTZEN DITUT

Eszenatokia atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratu hurrengo dokumentuan.

irudia-edo-gif-animatua-testuan-txertatzen-dut.ppt

2.4. INTERNETEKO HELBIDEAK SARTZEN DITUT

2. saioan egin duzuna birpasatzeko dokumentu hau irakurri:

weborriak-bilatu-eta-gorde.ppt

Gero Ataza atalean interneteko helbideak sartzeko dokumentu honi begirada bat eman:

interneteko-helbideak-txertatzen-ditut.ppt

2.5. ATAZA ATALEAN EGIN DUDANA IKUSTEN ETA ALDATZEN DUT

Eszenatokia atalean egin duzuna errepikatu. Gogoratzeko dokumento hau irakurri:

atala-ikusi-eta-aldaketak-egin.ppt

3. EKOIZPENA ATALA EGITEN DUT

Eszenatokia eta Ataza ataletan egin duzuna errepikatu behar duzu:

3.1. GiF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN TXERTATZEN DUT

3.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

3.3. IRUDIAK EDO GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

3.4- NIRE MINIQUESTA IKUSTEN DUT ALDAKETAK EGITEN

 4. ALDAKETAK NIRE MINIQUESTEAN

Hurrengo pausoak jarraitu:

aldaketak-nire-miniquestean.ppt

 

 

WEBQUESTA EGITEKO PAUSOAK

1. SARRERA ATALA EGITEN DUT

Webquestaren txantiloia aukeratu ondoren Bidali botoia sakatu duzu. Txantiloia webquestaren  atal guztietan mantenduko da.

 1.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT

Zure webquestaren atal bakoitzean bakarrik irudi edo gif animatua txertatu ahal duzu.

gif-animatua-edo-irudia-atalean-txertatzea.ppt

1.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

testua-txertatzea.ppt

1.3. IRUDIAK ETA GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

Testuan nahi dituzun gifs animatuak edo irudiak sartu ahal dituzu.

  2. saioan egin duzuna  Gogoratzeko hurrengo dokumentua irakurri:

irudi-edo-gif-baten-helbidea-url-bilatzea.ppt 

Orain, dokumentu honetan agertzen diren pausoak jarraitu:

irudiak-edo-gif-animatuak-testuan-txertatzen-ditut.ppt

1.4. BIDEO BAT TXERTATZEN DUT

 Lehenengo 2. saioan egin zenuena gogoratu:

bideoaren-helbidea-bilatzea.ppt

Orain dokumentu honetan agertzen diren pausoak jarraitu:

bideo-bat-nola-txertatu.ppt

1.5. SARRERA ATALA GORDETZEN DUT

sarrera-atala-gordetzea.ppt

1.6. SARRERA ATALEAN EGIN DUDANA IKUSTEN ETA ALDATZEN DUT

atala-ikustea-eta-aldaketak-egitea.ppt

2. ATAZAK  ATALA EGITEN DUT

2.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT

Sarrera atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratzeko dokumentu hau irakurri:

gif-animatua-edo-irudia-atalean-txertatzea.ppt

2.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

Sarrera atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratzeko dokumentu hau irakurri:

testua-txertatzea.ppt

2.3. IRUDIAK ETA GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

Sarrera atalean egin duzuna errepikatu behar duzu. Gogoratzeko dokumentu hau irakurri:

irudiak-edo-gif-animatuak-testuan-txertatzen-ditut.ppt

3. PROZESUA ATALA BETETZEN DUT

Beste ataletan egin dituzun pausoak jarraitu:

3.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT

3.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

3.3. IRUDIAK ETA GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN TXERTATZEN DITUT

3.4. INTERNETEKO HELBIDEAK SARTZEN DITUT (BERRIA)

Hurrengo pausoak jarraitu:

2. saioan egin duzuna birpasatzeko dokumentu hau irakurri:

weborriak-bilatu-eta-gorde.ppt

Gero, pauso hauek jarraitu:

interneteko-helbideak-txertatzea.ppt

4. EBALUAZIOA ATALA EGITEN DUT

4.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT

4.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

4.3. IRUDIAK ETA GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

5. ONDORIOAK ATALA EGITEN DUT

5.1. GIF ANIMATUA EDO IRUDIA ATAL HONETAN SARTZEN DUT

5.2. TESTUA TXERTATZEN DUT

5.3. IRUDIAK ETA GIFS ANIMATUAK TESTUAREKIN SARTZEN DITUT

Comentarios»

No comments yet — be the first.

Responder

